Gogle VR HTC Vive Cosmos Elite (99HART002-00)

ID produktu: 5941722
Zobacz produkty podobne
(9)
Zapytaj społeczności 0 pytań
  • Kompatybilność: Do komputera
  • Pole widzenia [°]: 110
  • Rozdzielczość: 2880 x 1700
Opis
Specyfikacja
Opinie (9)
Inspiracje (1)
Pytania i odpowiedzi
Gwarancje
Raty
Leasing

Uwolnij najwyższą precyzję.

Ciesz się wysoką jakością obrazu

Śledzenie latarni morskiej.
Stacja bazowa 1.0 generuje dokładne śledzenie zewnętrzne. Tnij, uderzaj i obracaj z precyzją.

 

Krystalicznie czysta grafika.
Ciesz się wysoką rozdzielczością wizualną i zminimalizowanymi efektami drzwi ekranowych. Zobacz pełne szczegółów światy w sposób, w jaki powinny być oglądane.

 

Konstrukcja typu flip-up.
Przechodź z łatwością między rzeczywistością a rzeczywistością wirtualną dzięki konstrukcji typu flip-up — a wszystko to bez zakłócania Twojej przygody z VR.

PC-VR dla elitarnych gier.

Precyzyjne ruchy pod każdym kątem.

Śledzenie SteamVR i zaawansowane kontrolery zapewniają precyzję i swobodę ruchów. Wymachuj rakietą za głową, krzyżuj miecze — ruchy pod każdym kątem są szybkie i płynne. Stacja bazowa 1.0 zapewnia do 15 m 2* ekscytującej przestrzeni dla tych, którzy wymagają tego, co najlepsze w grach VIVE VR.

Zobacz drobniejsze szczegóły w grach VR.

Zobacz wirtualny świat dzięki łącznej rozdzielczości 2880 x 1700 pikseli — wzrost o 88% w porównaniu z oryginalnym VIVE. Całkowicie nowe panele LCD zmniejszają odległość między pikselami, minimalizując efekt drzwi ekranu.

Dźwięk, który ekscytuje.

Bogaty dźwięk stereo jest zintegrowany z nausznymi, dopasowanymi słuchawkami. Ciesz się wspaniałym dźwiękiem podczas długich przygód VR.

Zaprojektowany dla graczy.

Zminimalizuj przerwy w sesjach VR. Przełączaj się swobodnie między rzeczywistością i światem gier dzięki jedynemu w swoim rodzaju, składanemu zestawowi słuchawkowemu.

Koronkowy krój sprawia, że ​​zakładanie zestawu słuchawkowego jest szybkie i łatwe. Pasuje do szerokiej gamy kształtów twarzy, typów widzenia, a nawet pasuje do okularów.

Wykonane z materiałów łatwych do czyszczenia, aby uprościć konserwację zestawu słuchawkowego.

Wyróżnione przez eksperta
  • Kompatybilność Do komputera
  • Pole widzenia [°] 110
  • Rozdzielczość 2880 x 1700
Produkt
Producent HTC
Kod producenta 99HART002-00
EAN 4718487716814
Informacje podstawowe
Kompatybilność Do komputera
Licencja biznesowa Nie
Informacje techniczne
Pole widzenia [°] 110
Rozdzielczość 2880 x 1700
Akcelerometr Z akcelerometrem
Żyroskop Z żyroskopem
Złącza
Displayport Tak
3.5 Jack Tak
HDMI Nie
USB Tak
MicroUSB Nie
USB-C Nie
5/5
(9)
89% osób poleca
ten produkt
5
89%
4
0%
3
11%
2
0%
1
0%
Najbardziej pomocna opinia
Opinia potwierdzona zakupem
Uważam się za eksperta bo miałem już dwa rift s, questa i teraz HTC
Wykonanie gogli i wszelkie aspekty wizualne są na bardzo dobrym poziomie. Jednak plątanina kabli jaka tworzy się w domu to masakra, nie dość ze kable od gogli łączone przez jakiś konwerter połączony do prądu potem kolejny kabel do PC to jeszcze stacje bazowe też łączymy długimi kablami z zasilaniem no i kontrolery do których też są kable od ładowania....

Obraz widoczny w goglach jest w porządku, nie rzucają się w oczy pixele i rozdzielczość jest doba. Jednakże w czasie ruchów głowa na boki obraz zostawia takie lekko widoczne smugi i wraca do ostrości. Widać to na na skrajnych częściach wyświetlacza, ale to przecież nieporozumienie by takie coś działo się w goglach za taką cene w oculusie tego nie ma!
Jeśli chodzi o ostrość obiektów na dalszym planie to jest średnio i spodziewałem się czegoś więcej przy takiej rozdzielczości.
Sam obraz ma jasność pomiędzy questem a riftem s, gdzie quest ma średnio ciemny

Co do kontrolerów to odwzorowanie ruchów możne i jest perfekcyjne ale jak przyjdzie do w gry typu Onward gdzie trzeba trzymać ciągle wciśnięty klawisz uchwytu to tutaj się NIE DA broń wypada z dłoni. Dotykowe chodzenie tez jest ciężkie, lepiej jednak na normalnych gałkach. Co do samych kontrolerów to niewygodne i jak bym trzymał dwa kije niż kontrolery.

Odchylanie jest spoko, ale w rift s mam siatkę i podglad na otoczenie więc nie musze w ogole bawić się w zdejmowanie.

Konfiguracja gogli to przeprawa przez piekło, ustawienie stacji do tego konfiguracja pola gry to jakieś nieporozumienie, musze latać od gogli do kompa! Nie mogli tego wrzucić w jakis konfigurator jak to w quescie gdzie wszystko w goglach wykonujemy?

Ogólnie jestem niezadowolony z tego sprzętu bo w porównaniu z rift s przegrywa a cene ma taką ze można kupić go dwa razy xD

Przy istnieniu na rynku Valve index i oculusa to ten HTC ma jeszcze bardzo daleko do konkurencji
  • ZALETY:
  • + rozdzielczość
  • + odchylany ekran
  • + wygodne gogle są ale można się spocić po nimi
  • + IPD można ustawić mechanicznie
  • + da się używać z nimi kontrolerów z valve index wtedy to ma sens
  • + obsługują prawie wszystkie gry na steam
  • + słuchawki mają bardzo dobry dzwięk
  • WADY:
  • - patyki zamiast kontrolerów
  • - smugi przy szybkich ruchach głową na krawędziach ekranu
  • - plątanina kabli
  • - stacje bazowe buczą! Jakby mieszkał tam prąd i nie ma wyłączników na nich więc za każdym razem musisz odłączać z wtyczki!
  • - konfiguracja pokoju do gry ciężka
  • - ogólnie nie ma takiego poczucia, że przychodzisz zakładasz gogle i grasz. Najpierw trzeba 5 minut poświecić na włączenie wszystkiego, podpięcie kabli zasilania stacji, gogli ehh...
  • - CENA to jedno wielkie xD
Posiadam ten produkt Od kilku dni
Które gogle vr zatem byś polecił? do HTC mnie skutecznie zniechęciłeś ;)
Oculus rift s na ta chwile maja najlepszy obraz i ich konstrukcja tez jest mega przemyslana. Bedziesz zachwycony naprawdę:)
"ekspercie" zweryfikuj swoją wiedzę albo porządnie skalibruj sobie urządzenie, bo opinia nie jest wiarygodna. Siatka krawędziowa istnieje, kontrolery trzeba trzymać nieco mocniej w dłoni. Smuzenie jest efektem złego dostosowania IPD i/lub skręcenia blokady nagłownej. Generalnie zgodzę się w jednej kwestii - konfiguracja nie jest prosta ale dobrze wykonana gwarantuje o niebo lepszą immersję od wspomnianych przez Ciebie Index i Oculus - cena nie bierze się z kosmosu.
proszę mi takich rzeczy nie gadać. Kupiłem te gogle ze względu własnie na możliwość dostosowania IPD ale zrezygnowałem na tak wiele wad tych gogli.
Kontrolery to jedna wielka MASAKRA. Nadają się tylko chyba do tenisa i gier związanych z łupaniem kamieni xD Poza tym jest wiele gier gdzie lewą gałką chodzimy w grach, teraz proszę sobie pochodzić na touchpadzie! Wiem że można dokupić kontrolery od indexa ale hdzie tu sens wydawać łącznie tyle pieniędzy co na indexa całego
jeśli mam wyłuskać jakiś plus tych kontrolerów to powiem, że trzymając oculusowy kontroler możemy łatwo go wypuścić z ręki bo zapominamy o ich istnieniu taka dają nam fenomenalną imersję, a w HTC nie musimy bać bo o takich badylach w ręce nie da się zapomnieć xD
piszesz o wadach "googli" a narzekasz na kontrolery. Gdzie tu sensowna i poparta faktycznymi przemyśleniami OPINIA HMD? Jedyna wada kontrolera to "boczny chwyt", czesto uzywany do zmiany broni i wejscia w opcje w trakcie gry (np. Half Life Alyx) - "wada" to w zasadzie też za dużo powiedziane - po prostu trzeba sie przyzwyczaić, początkowo ciężko go "wymacać". Jeśli ktokolwiek miał styczność z padem Steam'a to doceni ten touchpad, tym bardziej, że kolega chyba nie wie, że w/w pad ma możliwość mechanicznego wychyłu zupełnie jak analogowa gałka. Reasumując - świat ma zwolenników Oculusa, Valva i HTC. Konkurencja jest więc jest w czym wybierać. Ja nie zamienię Vive na żaden inny wynalazek. AMEN.

PS. Testuję właśnie betę od HTC i 120Hz na gwiazdkę powinno ujrzeć swiatło dzienne.
Nie miałem porównania, ale fakt faktem z samych czysto technicznych spraw lepiej kupić indexa. Jest chyba w tej samej cenie.
Teraz to najlepiej kupić Oculus Quest 2
Opinia potwierdzona zakupem
Kupiłem dla córki, sam posiadam chyba wszystkie produkty tego producenta - począwszy od pierwszej generacji Vive. Nie jestem przekonany do wersji trackeye, ze względu na błedy programowe, które do dnia dzisiejszego nie zostały poprawione. Tracking (synchronizacja) rozjezdza się po kilkunastu minutach w VR. Ten produkt jest pozbawiony wad poprzedników, doskonale sprawdza się ze sprzętem Virtuix Omni (bieżnia VR), dobrze przylega do facjaty. Polecam zdecydowanie z modułem Wireless i dodatkowymi sensorami Vive tracker. Nie zauważyłem nic niepokojącego w trakcie pracy. Działa idealnie, odbiór VRa jest wyjątkowo immersyjny i pozbawiony wad. Do tej wersji kontrolerów jestem przyzwyczajony, więc osoby, które uważają, że są nieporęczne powinny troszkę dłużej z nimi poobcować - docenią konstrukcję po dłuższej chwili. Polecam początkującym jak i tym zaawansowanym z czystym sumieniem.
Posiadam ten produkt Od kilku dni
Opinia potwierdzona zakupem
Najlepszy zestaw VR dostępny obecnie na rynku! Rozdzielczość wyższa niż w Vive Index, jakość obrazu oraz "sweet spot" dużo większy niż w Vive Pro (kolory porównywalne, tylko czerń w Pro jest lepsza).
  • ZALETY:
  • + Modularna, przyszłościowa budowa,
  • + Świetna współpraca ze stacjami bazowymi Vive zarówno 1.0 jak i 2.0,
  • + Wysokoa rozdzielczość,
  • + Minimalny "screen door effect",
  • + Możliwość grania bez kabla po dokupieniu zestawu WiFi.
  • WADY:
  • - FOV 110 stopni,
  • - Odświeżanie 90 hz (po wydaniu nowego oprogramowania szansa na wzrost,
  • - W zestawie kontrolery 1 generacji,
Posiadam ten produkt 1-3 tygodnie
Opinia potwierdzona zakupem
Działa bez zarzutów, trochę kombinowania z ustawieniem na głowie.
  • ZALETY:
  • + obraz
  • + brak door effect
  • + namierzanie(tracking)
  • WADY:
  • - Słuchawki odskakują od głowy(trochę doginania i działa)
Posiadam ten produkt 3-6 miesięcy
Opinia potwierdzona zakupem
Świetne gogle, ekspresowa realizacja dzięki portalowi Morele.net . Świetny zakup, jestem usatysfakcjonowany :)
Posiadam ten produkt Od kilku dni
Opinia potwierdzona zakupem
Odlot :) Cała rodzinka zakochana w sprzęcie :)
Posiadam ten produkt 3-6 miesięcy
Opinia potwierdzona zakupem
W skrócie - elegancko ;)
Posiadam ten produkt Ponad rok
Opinia potwierdzona zakupem
Świetny headset
Posiadam ten produkt Ponad rok
Opinia potwierdzona zakupem
Polecam
Posiadam ten produkt Od kilku dni
Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?
Warunki gwarancji
Długość
24 miesiące
Typ gwarancji
Gwarancja wewnętrzna Morele.net
Informacje o gwarancji producenta
Telefony:
22 703 41 00
Opis:
Gwarancja realizowana przez producenta (usługa odbioru telefonu przez kuriera).
Gwarancje

Raty dla biznesu

Sfinansuj wszystko w Ratach dla Firm w 7 minut!

  • Na cały asortyment sklepu wraz z usługami.
  • Umowę zatwierdzasz online, a cały proces od A do Z to tylko kilka minut.
  • Jesteś właścicielem sprzętu od chwili zakupu, a faktura jest wystawiana na Twoją firmę.
  • Wprowadzasz w koszty firmy jak przy zakupie za gotówkę.
  • Oferta dopasowana do każdego rodzaju firmy, niezależnie od formy prawnej!
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(9)
Pytania i odpowiedzi
(0)
Inspiracje
(1)
Outlet
(0)

Market

Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od  , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.

Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!

Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu

Zwykły zakup
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD   DO  
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD  
CZAS NA ZWROT*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni
DARMOWY ZWROT
Dla produktów, które można nadać za pomocą Paczkomatu lub DPD pickup point
BRAK
Specjalista Morele | 10:44
Cześć!
Gogle VR HTC Vive Cosmos Elite (99HART002-00) możemy dostarczyć do Ciebie już jutro! Jeśli chcesz poznać dokładny czas dostawy, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

4 358,51 zł
Do koszyka