Galakta HORROR W ARKHAM LCG (ZMOWA NAD INNSMOUTH) - mit W GŁĄB WIRU

ID produktu: 13335620
Zobacz produkty podobne
Zapytaj społeczności 0 pytań
  • Maksymalna liczba graczy: 2
  • Minimalna liczba graczy: 1
  • Minimalny wiek gracza: 12 lat
  • Wersja: Dodatek do gry
Opis
Specyfikacja
Opinie
Pytania i odpowiedzi
Gwarancje i usługi
Obraz

Terror w Arkham LCG: W głębi wirów

Zestaw mitów

Wersja PL

Liczba graczy: 1 - 4 osoby

Wiek: od 14 lat

Czas gry: ok. 120 minut

Wydawca: Galakta

„Podbędziemy w kierunku posępnej rafy i zanurzymy się w ciemne otchłanie, aż dotrzemy do Y’ha-nthlei…”

H.P. Lovecraft – Cień nad Innsmouth

W trakcie dochodzenia w Innsmouth przemierzyłeś nawiedzone przez fale i ociekające wilgocią jaskinie, ale było to tylko przedsmak królestwa Istot z Otchłani. Głęboko pod burzliwymi falami północnego Atlantyku leży ukryte miasto. Jeśli chcesz ocalić ludzkość od losu, jaki spotkał Innsmouth, musisz udać się prosto do serca burzy.

Z radością zapowiadamy premierę W głębi wirów, szóstego Zestawu Mitów z cyklu Konspiracja nad Innsmouth do gry Terror w Arkham: Gra karciana!

W tym dodatku znajdziesz finałowy scenariusz cyklu Konspiracja nad Innsmouth, który zabierze Ciebie i Twoich badaczy w mroczne fale, by stawić czoła Istotom z Otchłani w ich własnym siedlisku – i przynieść ostateczny koniec tej grozy.

W głębi wirów z nowymi kartami, które możesz użyć do ulepszenia swojej talii, stanowi doskonałe zakończenie tego cyklu pełnego tajemnic i niebezpieczeństw.

Zatopione korytarze Y’ha-nthlei

Twoja podróż do stolicy Istot z Otchłani nie będzie łatwa. W miarę zanurzania się w Diabelską Rafę, dotrzesz do bramy w ostatecznych głębinach: wiru pełnego nieziemskich zjawisk. Przeszukując okoliczne tunele, musisz odnaleźć klucze, które umożliwią Ci pójście dalej.

Niebezpieczeństwa, jakie na Ciebie czekają w Y’ha-nthlei, będą narastać, gdy będziesz przepływać przez podziemne korytarze i wkraczać do Sanktuariów Istot z Otchłani. Spotkasz tam nie jednego, ale dwóch Wielkich Przedwiecznych – Ojca Dagona i Matkę Hydrę. Obydwoje wyglądają na chwilowo pogrążonych we śnie... a ich przebudzenie z pewnością będzie pieśnią zagłady dla Twojego zespołu i całej ludzkości.

Już podczas poszukiwania sposobu na zniszczenie Istot z Otchłani, będziesz musiał stawić czoło potworom zamieszkującym ocean, takim jak Wodne anomalie (Włędy w głębiny, 332) lub jednemu z Pomiotów Dagona (W głębi wirów, 333). Ale te abominacje nie są jedynym zagrożeniem, ponieważ sam ocean może sprawić, że udusisz się, a nawet jeśli uda Ci się znaleźć skafander, nagły atak Talasofobii (W głębi wirów, 337) może przynieść zgubę.

Spośród nowych kart gracza, jakie znajdziesz w tym dodatku, trudno trafić na bardziej wyjątkowe niż te przeznaczone dla Poszukiwaczy. Możesz chcieć otworzyć skarbiec i skorzystać z Wiedzy Przodków (W głębi wirów, 303), to wyjątkowa umiejętność, która pozwala Ci rozpocząć grę z 5 losowymi kartami umiejętności, gotowymi do użycia, co zapewne wzmocni talię opartą na takich kartach. Może jednak wolisz wspomóc swoich towarzyszy dzięki Splotowi Ariadny (W głębi wirów, 304). Ta umiejętność umożliwia gromadzenie zasobów i wykorzystywanie ich tak, jakby były tajemnicami wpływającymi na działania badaczy znajdujących się w Twojej lokalizacji.

Niezależnie od tego, jak dobrze się przygotujesz, mogą pojawić się testy, które wykraczają poza zasięg Twoich badaczy – ale jeśli będziesz postępować według zasady, że Cel usprawiedliwia środki (W głębi wirów, 306), wówczas naturalne ograniczenia przestaną być problemem. Ta karta pozwala Łotrzykom zakończyć dowolny test automatycznym sukcesem, ale za cenę dodawania żetonów klątwy do woreczka chaosu w liczbie odpowiadającej poziomowi trudności tego testu. Wydaje się to wysoką ceną, ale czy w sytuacji życia i śmierci jakaś cena jest zbyt wysoka?

Pod Falach

Twoje wspomnienia powróciły i już wiesz, co musisz zrobić. Ale czy naprawdę jesteś w stanie udaremnić plany starożytnych Istot z Otchłani, które dojrzewały przez wieki? Przekonasz się o tym już w czwartek, 6 maja, gdy zanurkujesz W głębi wirów!

Zawartość pudełka:

  • karty
Rozwiń opis
Wyróżnione przez eksperta
  • Maksymalna liczba graczy 2
  • Minimalna liczba graczy 1
  • Minimalny wiek gracza 12 lat
  • Wersja Dodatek do gry
Produkt
Producent Galakta
EAN 5902259205968
Informacje podstawowe
Wersja Dodatek do gry
Minimalny wiek gracza 12 lat
Minimalna liczba graczy 1
Maksymalna liczba graczy 2
Przybliżony czas rozgrywki 120 min.
Wersja językowa Polska
Produkt nie ma jeszcze opinii.
Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?
Warunki gwarancji
Usługi
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(0)
Pytania i odpowiedzi
(0)
Inspiracje
(0)
Outlet
(0)

Market

Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od  , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.

Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!

Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu

Zwykły zakup
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD   DO  
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD  
CZAS NA ZWROT*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni
DARMOWY ZWROT
Dla produktów, które można nadać za pomocą Paczkomatu lub DPD pickup point
BRAK
Specjalista Morele | 04:03
Cześć!
Galakta HORROR W ARKHAM LCG (ZMOWA NAD INNSMOUTH) - mit W GŁĄB WIRU możemy dostarczyć do Ciebie już jutro! Jeśli chcesz poznać dokładny czas dostawy, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

59,25 zł
Do koszyka