Gogle VR HP Reverb Virtual Reality
- Kompatybilność: Do komputera
- Pole widzenia [°]: 114
- Rozdzielczość: 4320 x 2160
- Zobacz pełną specyfikację
Rozszerz ekran swojego monitora
Ten model gogli VR jest kompatybilny z komputerem, dzięki czemu będzie to świetne uzupełnienie gamingowego wyposażenia, jak również dodatkowe akcesorium do oglądania filmów, korzystania z aplikacji i programów. Gogle VR do komputera umożliwią odkrywanie topowych gier w zupełnie nowej jakości. Zanurz się w rzeczywistości wirtualnej, tocz potyczki i przeżywaj przygody dzięki goglom VR.
Żyroskop
Ten model gogli VR wyposażono w żyroskop. To bardzo przydatny czujnik, który z dużą dokładnością rozpoznaje położenie gogli i ruchy, jakie wykonuje użytkownik. Żyroskop dokonuje pomiaru prędkości kątowej, rozpoznaje położenie okularów oraz to, w jaki sposób się poruszają. Analizowane są kąty obracania się w różnych osiach, dzięki czemu użytkownik uzyskuje odpowiedni obraz podczas poruszania głową.
Akcelerometr
Ten model gogli VR wyposażono w cały szereg kluczowych czujników, a jednym z nich jest akcelerometr, czyli czujnik przyspieszenia. Jego zadaniem jest wykrywanie i reakcja na ruchy głowy i ciała, jakie wykonuje użytkownik gogli. Akcelerometr jest niezbędny szczególnie podczas użytkowania gier, ale też znajduje zastosowanie podczas oglądania filmów.
Realistyczna VR jak nigdy dotąd
Odkryj wrażenia multisensoryczne jak żadne inne dzięki naszemu zestawowi słuchawkowemu następnego poziomu. Niesamowita rozdzielczość 2160 x 2160 na oko, pole widzenia 114 °, a także zintegrowany dźwięk przestrzenny i mikrofony z podwójnym inteligentnym asystentem pozwalają wykorzystać pełną moc VR.
Lżejszy, mniejszy i bardziej elegancki niż kiedykolwiek
Ten super lekki HMD, bardziej opływowy i poręczny [1], zapewnia długotrwały komfort, zapewniając głębokie zanurzenie i naturalne wrażenia wizualne podczas każdej sesji. To innowacja noszona lekko.
- Kompatybilność Do komputera
- Pole widzenia [°] 114
- Rozdzielczość 4320 x 2160
Jeżeli ktoś zamierza używać gogli głównie do symulatorów, to wybór idealny. Różnica w jakości obrazu pomiędzy Reverb, a Oculusem jest kosmiczna. Jak się raz ubierze Reverb, nie ma już powrotu do słabszych modeli. Jest też dużo lżejszy i wygodniejszy. W oculusie po dłuższym używaniu twarz zalana potem, a gogle odciśnięte jak u płetwonurka. Reverba nie czuć w ogóle, mimo że przód jest dosyć ciepły podczas działania.
Jak ktoś planuje używać gogli do wirtualnych pulpitów, to da się... ale chyba jeszcze trochę za wcześnie. Da się odczytać nawet drobną czcionkę i można precyzyjnie operować na wielu pulpitach, ustawić sobie 10 ekranów dookoła siebie jak w matrixie i udawać hakera, ale po pewnym czasie odczuwa się zmęczenie, pieką oczy i boli głowa. Nie polecam.
Jeżeli natomiast chodzi wyłącznie o granie, to tutaj już kwestia preferencji, bo są pewne kompromisy. Kontrolery i tracking są dużo słabsze niż w Oculusie. Jeżeli w grze jest dużo machania rękami za plecami, to nie zawsze złapią ruch. Czuć różnicę, jeżeli wcześniej grało się kontrolerami od Rift'a, ale jeżeli to są pierwsze gogle, to pewnie nikt nie zauważy, że mogłoby być lepiej.
- ZALETY:
- + Rozdzielczość
- + jakość obrazu
- + wygoda
- + lekkość
- + słuchawki
- WADY:
- - Tracking i kontrolery
Market
Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.
Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!
Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu
1. Jak Twoim zdaniem porównanie kątów widzenia ?
2. Jak jest z jakością obrazu po bokach porównując rift s do reverb ? ( ktoś gdzieś narzekał na rozmazany obraz po bokach w reverb )
3. Jaką masz k. graf , zastanawiam się czy gtx1070 uciągnie ?
4. Do oglądania filmów 3d, które Twoim zdaniem lepsze ?
Pozdrawiam
2. To prawda, ma specyficzny kształt soczewek przez co im dalej od środka, tym mniej wyraźny obraz. Nie jest to rażące, ale zauważalne. Szybko przestałem zwracać uwagę, ale niektórzy mogą mieć z tym problem.
3. Mam z górnej półki, więc ciężko mi powiedzieć. Ostatnio grałem w HL: Alyx i czułem, że nawet ta karta trochę męczy, żeby utrzymać dobry FPS. Do filmów 3D pewnie wystarczy.
4. Na pewno Reverb. Rift S ma trochę żywsze kolory moim zdaniem, ale skok w rozdzielczości w Reverb to jest zupełnie inny poziom.