Gogle VR HTC Vive Cosmos Elite Headset (99HASF008-00)
- Kompatybilność: Do komputera
- Pole widzenia [°]: 110
- Rozdzielczość: 2880 x 1700
- Zobacz pełną specyfikację
Opcja tylko zestawu słuchawkowego.
PC-VR dla elitarnych gier.
Zobacz drobniejsze szczegóły w grach VR.
Zobacz wirtualny świat dzięki łącznej rozdzielczości 2880 x 1700 pikseli — wzrost o 88% w porównaniu z oryginalnym VIVE. Całkowicie nowe panele LCD zmniejszają odległość między pikselami, minimalizując efekt drzwi ekranu.
Rozbuduj swój zestaw!
Krystalicznie czysta grafika.
Ciesz się wysoką rozdzielczością wizualną i zminimalizowanymi efektami drzwi ekranowych. Zobacz pełne szczegółów światy w sposób, w jaki powinny być oglądane.
Możliwość rozbudowy i kompatybilność.
Popraw jakość korzystania z zestawu słuchawkowego, zachowaj zgodność z obecną konfiguracją śledzenia i zyskaj elastyczność aktualizacji.
Konstrukcja typu flip-up.
Przechodź z łatwością między rzeczywistością a rzeczywistością wirtualną dzięki konstrukcji typu flip-up — a wszystko to bez zakłócania Twojej przygody z VR.
Uzyskaj wszechstronną kompatybilność.
Popraw jakość korzystania z zestawu słuchawkowego, zachowaj zgodność z obecną konfiguracją i zyskaj możliwość rozbudowy w przyszłości. Zapewnia wszechstronną kompatybilność ze stacjami bazowymi VIVE 1.0 i SteamVR Base Station 2.0, a także wszystkimi kontrolerami VIVE i kontrolerami Valve Index.
Zminimalizuj przerwy w sesjach VR. Przełączaj się swobodnie między rzeczywistością i światem gier dzięki jedynemu w swoim rodzaju, składanemu zestawowi słuchawkowemu. Koronkowy krój sprawia, że zakładanie zestawu słuchawkowego jest szybkie i łatwe. Pasuje do szerokiej gamy kształtów twarzy, typów widzenia, a nawet pasuje do okularów. Wykonane z materiałów łatwych do czyszczenia, aby uprościć konserwację zestawu słuchawkowego.
- Kompatybilność Do komputera
- Pole widzenia [°] 110
- Rozdzielczość 2880 x 1700
Opinia pochodzi z modelu: Gogle VR HTC Vive Cosmos Elite (99HART002-00)
Wykonanie gogli i wszelkie aspekty wizualne są na bardzo dobrym poziomie. Jednak plątanina kabli jaka tworzy się w domu to masakra, nie dość ze kable od gogli łączone przez jakiś konwerter połączony do prądu potem kolejny kabel do PC to jeszcze stacje bazowe też łączymy długimi kablami z zasilaniem no i kontrolery do których też są kable od ładowania....
Obraz widoczny w goglach jest w porządku, nie rzucają się w oczy pixele i rozdzielczość jest doba. Jednakże w czasie ruchów głowa na boki obraz zostawia takie lekko widoczne smugi i wraca do ostrości. Widać to na na skrajnych częściach wyświetlacza, ale to przecież nieporozumienie by takie coś działo się w goglach za taką cene w oculusie tego nie ma!
Jeśli chodzi o ostrość obiektów na dalszym planie to jest średnio i spodziewałem się czegoś więcej przy takiej rozdzielczości.
Sam obraz ma jasność pomiędzy questem a riftem s, gdzie quest ma średnio ciemny
Co do kontrolerów to odwzorowanie ruchów możne i jest perfekcyjne ale jak przyjdzie do w gry typu Onward gdzie trzeba trzymać ciągle wciśnięty klawisz uchwytu to tutaj się NIE DA broń wypada z dłoni. Dotykowe chodzenie tez jest ciężkie, lepiej jednak na normalnych gałkach. Co do samych kontrolerów to niewygodne i jak bym trzymał dwa kije niż kontrolery.
Odchylanie jest spoko, ale w rift s mam siatkę i podglad na otoczenie więc nie musze w ogole bawić się w zdejmowanie.
Konfiguracja gogli to przeprawa przez piekło, ustawienie stacji do tego konfiguracja pola gry to jakieś nieporozumienie, musze latać od gogli do kompa! Nie mogli tego wrzucić w jakis konfigurator jak to w quescie gdzie wszystko w goglach wykonujemy?
Ogólnie jestem niezadowolony z tego sprzętu bo w porównaniu z rift s przegrywa a cene ma taką ze można kupić go dwa razy xD
Przy istnieniu na rynku Valve index i oculusa to ten HTC ma jeszcze bardzo daleko do konkurencji
- ZALETY:
- + rozdzielczość
- + odchylany ekran
- + wygodne gogle są ale można się spocić po nimi
- + IPD można ustawić mechanicznie
- + da się używać z nimi kontrolerów z valve index wtedy to ma sens
- + obsługują prawie wszystkie gry na steam
- + słuchawki mają bardzo dobry dzwięk
- WADY:
- - patyki zamiast kontrolerów
- - smugi przy szybkich ruchach głową na krawędziach ekranu
- - plątanina kabli
- - stacje bazowe buczą! Jakby mieszkał tam prąd i nie ma wyłączników na nich więc za każdym razem musisz odłączać z wtyczki!
- - konfiguracja pokoju do gry ciężka
- - ogólnie nie ma takiego poczucia, że przychodzisz zakładasz gogle i grasz. Najpierw trzeba 5 minut poświecić na włączenie wszystkiego, podpięcie kabli zasilania stacji, gogli ehh...
- - CENA to jedno wielkie xD
Opinia pochodzi z modelu: Gogle VR HTC Vive Cosmos Elite (99HART002-00)
Opinia pochodzi z modelu: Gogle VR HTC Vive Cosmos Elite (99HART002-00)
- ZALETY:
- + Modularna, przyszłościowa budowa,
- + Świetna współpraca ze stacjami bazowymi Vive zarówno 1.0 jak i 2.0,
- + Wysokoa rozdzielczość,
- + Minimalny "screen door effect",
- + Możliwość grania bez kabla po dokupieniu zestawu WiFi.
- WADY:
- - FOV 110 stopni,
- - Odświeżanie 90 hz (po wydaniu nowego oprogramowania szansa na wzrost,
- - W zestawie kontrolery 1 generacji,
Opinia pochodzi z modelu: Gogle VR HTC Vive Cosmos Elite (99HART002-00)
- ZALETY:
- + obraz
- + brak door effect
- + namierzanie(tracking)
- WADY:
- - Słuchawki odskakują od głowy(trochę doginania i działa)
Opinia pochodzi z modelu: Gogle VR HTC Vive Cosmos Elite (99HART002-00)
Opinia pochodzi z modelu: Gogle VR HTC Vive Cosmos Elite (99HART002-00)
Opinia pochodzi z modelu: Gogle VR HTC Vive Cosmos Elite (99HART002-00)
Opinia pochodzi z modelu: Gogle VR HTC Vive Cosmos Elite (99HART002-00)
Opinia pochodzi z modelu: Gogle VR HTC Vive Cosmos Elite (99HART002-00)
Market
Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.
Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!
Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu
Kontrolery to jedna wielka MASAKRA. Nadają się tylko chyba do tenisa i gier związanych z łupaniem kamieni xD Poza tym jest wiele gier gdzie lewą gałką chodzimy w grach, teraz proszę sobie pochodzić na touchpadzie! Wiem że można dokupić kontrolery od indexa ale hdzie tu sens wydawać łącznie tyle pieniędzy co na indexa całego
jeśli mam wyłuskać jakiś plus tych kontrolerów to powiem, że trzymając oculusowy kontroler możemy łatwo go wypuścić z ręki bo zapominamy o ich istnieniu taka dają nam fenomenalną imersję, a w HTC nie musimy bać bo o takich badylach w ręce nie da się zapomnieć xD
PS. Testuję właśnie betę od HTC i 120Hz na gwiazdkę powinno ujrzeć swiatło dzienne.