Kapitan Nauka Kapitan Nauka Gra na kodowanie Zakodowany zamek 4-10 lat GR0711
- Efekty dźwiękowe: Nie
- Efekty świetlne: Nie
- Materiał: Brak danych
- Wiek: Od 4 lat
- Zobacz pełną specyfikację
Poczuj moc drużyny i prześcignij ducha
Zakodowany zamek to gra w wieku 4 - 10 lat a także i starszych, która uczy nie tylkoprogramowania, ale i współpracy. Dzieci wspólnie układają odpowiednie sekwencje kart, które poprowadzą czarodzieja do ukrytych skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży. Uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów, algorytmów oraz planowania i logicznego myślenia.
Gra wykorzystuje STEM, czyli nowe podejście do uczenia się. Łączy zagadnienia z różnych obszarów: nauk ścisłych, nowych technologii, inżynierii i matematyki, pozwala efektywniej myśleć, rozwiązywać problemy.
Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i doskonałej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe - kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.
Gra średnio zajmuje 15-20 min.
Produkt zapakowany w estetyczne, kolorowe pudełko. Sklep Jokomisiada posiada szeroki zakres gier edukacyjnych.
- Efekty dźwiękowe Nie
- Efekty świetlne Nie
- Materiał Brak danych
- Wiek Od 4 lat
Market
Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.
Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!
Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu