Lustrzanka Panasonic Panasonic Lumix GH7 + 12-60mm F/2.8-4.0 Leica DG Vario Elmarit ASPH POWER OIS

ID produktu: 13293598
Zobacz produkty podobne
Zapytaj społeczności 0 pytań
  • Obiektyw w zestawie: z obiektywem
Opis
Specyfikacja
Opinie
Pytania i odpowiedzi
Gwarancje
Raty
Leasing

Matryca w rozmiarze pełnej klatki

Aparat wyposażono w matrycę w rozmiarze pełnej klatki, czyli 36 x 24 mm. Będzie to więc idealna propozycja do wykorzystania w profesjonalnej fotografii. Większość aparatów cyfrowych, a w tym także lustrzanek, dysponuje mniejszą matrycą. Pełna klatka zapewnia lepsze parametry podczas fotografowania: można liczyć na mniejsze ziarno przy wyższych czułościach ISO, jak również na wyższą rozpiętość tonalną niż w przypadku matryc w mniejszych rozmiarach.

Bluetooth zapewniający szybką komunikację

Coraz więcej aparatów cyfrowych wykorzystuje możliwości komunikacji bezprzewodowej. Ten model lustrzanki oferuje opcję łączności przez Bluetooth, dzięki czemu możliwe jest nawiązywanie połączeń z innymi urządzeniami korzystającymi z Bluetooth i udostępnianie im zarejestrowanych materiałów, a wszystko to bez kabli i skomplikowanych procedur. Przesyłaj zdjęcia bezpośrednio z aparatu na swoje urządzenia mobilne lub na dysk komputera i to bez podpinania przewodów.

Image

DC-GH7LE

Lumix hybrydowy aparat bezlustekowy DC-GH7 + obiektyw H-ES12060

Image
  • Nagrywanie wewnętrzne w formacie ProRes RAW HQ
  • Nagrywanie 32-bitowe w technologii zmiennoprzecinkowej (wymagany jest opcjonalny adapter DMW-XLR2)
  • Matryca CMOS BSI o rozdzielczości 25,2 megapiksela
  • Fazowy hybrydowy AF
  • Nieograniczony czas nagrywania wideo w 10-bitowej jakości 4:2:2 C4K/4K 60p/50p

Mobilność spotyka się z mistrzostwem.

Ten wyposażony w matrycę BSI CMOS o rozdzielczości 25,2 MP z fazową detekcją autofokusa, wewnętrzną funkcję zapisu w formacie ProRes RAW HQ i pierwszą na świecie 32-bitową technologią zapisu w formacie zmiennoprzecinkowym,* flagowy aparat hybrydowy z serii LUMIX umożliwia tworzenie wysokiej jakości treści bez potrzeby czasochłonnej konfiguracji.

Image
Image

Flagowy aparat hybrydowy do profesjonalnego tworzenia treści

Lepsza jakość treści

Funkcja hybrydowego fazowego autofokusu w aparacie LUMIX GH7 stale śledzi obiekty, rejestrując je szybko i precyzyjnie. Funkcja Dynamic Range Boost umożliwia uzyskanie szerokiego zakresu dynamiki we wszystkich zakresach czułości ISO.

Wydajny przepływ pracy

Wewnętrzne nagrywanie w formacie ProRes RAW HQ, nagrywanie w 32-bitowym formacie technologii zmiennoprzecinkowej* itp. można wykonać w samym korpusie aparatu, umożliwiając tworzenie wysokiej jakości treści bez potrzeby czasochłonnej konfiguracji.

Wyjątkowa niezawodność

Łączy w sobie kompaktowy korpus ze strukturą rozpraszającą ciepło, umożliwiając dłuższe nagrywanie nawet podczas fotografowania przy dużym obciążeniu (4:2:2 10-bit C4K/4K 60p/50p, ProRes RAW HQ).

Nagrywanie wewnętrzne w formacie ProRes RAW HQ

Materiał w formacie 5,7K 30p ProRes RAW HQ można nagrywać w samym korpusie aparatu, co daje swobodę uchwycenia chwili jednym kliknięciem bez potrzeby czasochłonnej konfiguracji i bez konieczności stosowania urządzeń zewnętrznych Poprawiona kompatybilność z gimbalami pozwala również na poszerzenie gamy środków wyrazu

Image
Image

Pierwsze na świecie nagrywanie 32-bitowe z użyciem technologii zmiennoprzecinkowej*

W połączeniu z adapterem mikrofonu DMW-XLR2 (sprzedawanym osobno) aparat LUMIX GH7 zapewnia pierwsze na świecie 32-bitowe nagrywanie w technologii zmiennoprzecinkowej*, poprawiające jakość i wydajność całego przepływu pracy. Dzięki szerokiemu zakresowi dynamiki 32-bitowy format zmiennoprzecinkowy rejestruje więcej informacji, od cichych po głośne dźwięki, eliminując potrzebę żmudnej regulacji poziomu głośności podczas nagrywania dźwięku.

Fazowy hybrydowy AF

Najważniejsze w autofokusie jest to, aby był niezawodny. Oprócz kontrastowego autofokusa aparat LUMIX GH7 oferuje system autofokusa z wykrywaniem fazy, który znacznie poprawia wydajność śledzenia obiektów i technologie pomiaru. Aparat może uchwycić obiekt nawet w najtrudniejszych scenach, w których bierze udział wiele osób, a także w środowiskach z oświetleniem z tyłu lub słabo oświetlonych.

Image

Nagrywanie ARRI LogC3

Używając klucza aktualizacji oprogramowania DMW-SFU3A (sprzedawany oddzielnie), użytkownicy mogą korzystać z funkcji ARRI LogC3*, która umożliwia dopasowanie kolorów z cyfrowymi kamerami kinowymi ARRI. Przetwarzanie obrazu krzywej ARRI LogC3 w LUMIX GH7 zostało certyfikowane przez ARRI na potrzeby realizacji tej funkcji. Opcje zapisu logarytmicznego, który zapewnia bogate informacje o kolorach i szeroki zakres dynamiki, zostały rozszerzone o ARRI LogC3 obok konwencjonalnego V-Log, co jeszcze bardziej poprawia kompatybilność przepływu pracy aparatu LUMIX.

Bogatsza ekspresja tonalna

Funkcja Dynamic Range Boost pozwala uzyskać dwa rodzaje obrazów przy pojedynczej ekspozycji i łączy je w czasie rzeczywistym tak, aby tworzyć skomponowane obrazy z bogatym zakresem tonalnym nawet dla scen ze znacznymi różnicami oświetlenia. W przypadku zdjęć zapewnia bogatsze odwzorowanie tonacji w cieniach w danych RAW. W przypadku wideo umożliwia nagrywanie w formatach V-Log/V-Gamut o zakresie tonalnym 13+ stopni*. Osiąga szeroki zakres dynamiki we wszystkich zakresach czułości ISO.

Image

Nieograniczony czas nagrywania wideo w 10-bitowej jakości 4:2:2 C4K/4K 60p/50p

GH7 to pierwszy aparat z serii LUMIX z nagrywaniem wewnętrznym w 10-bitowej jakości 4:2:2 C4K/4K 60p/50p, który pozwala nagrywać przez nieograniczony czas*, o ile jest używany przy zalecanej temperaturze pracy**. Jest idealny dla małych zespołów produkcyjnych i do pracy w wymagających warunkach, gdy mobilność i wysoka jakość są koniecznością. Umożliwia też jednoczesne nagrywanie wewnętrzne i zewnętrzne przez wyjście HDMI.

Natywna integracja aparatu z chmurą z użyciem platformy Frame.io firmy Adobe

Platforma Frame.io Camera to Cloud umożliwia automatyczne przesyłanie i udostępniane zdjęć i filmów, a także tworzenie ich kopii zapasowych i wspólną pracę nad nimi w chmurze.

Bezprzewodowa/przewodowa transmisja na żywo

Wybierz swoje ulubione podejście do transmisji strumieniowych, aby udostępniać najnowsze zdarzenia w czasie rzeczywistym! W przypadku użycia na zewnątrz bezprzewodową transmisję strumieniową na żywo (RTMP/RTMPS) można łatwo skonfigurować za pomocą aplikacji LUMIX Sync. W pomieszczeniach dostępna jest również przewodowa transmisja strumieniowa na żywo (RTP/RTSP) o wysokiej stabilności.

Image
Image

LUT W CZASIE RZECZYWISTYM

Tablice LUT można zastosować do zdjęć i filmów bezpośrednio w korpusie aparatu, co pozwala na tworzenie stylizowanych zdjęć i filmów bezpośrednio w aparacie. Obsługuje formaty plików „.VLT” i „.CUBE”. Korzystając z tej funkcji, możesz zaoszczędzić czas na skomplikowanym procesie edycji końcowej. W połączeniu z aplikacją LUMIX Lab można łatwo tworzyć własne tabele LUT i instalować je w aparacie.

Aplikacja LUMIX Lab

Sparuj aparat ze smartfonem w trzech krokach, aby bezproblemowo przesyłać treści dzięki ultraszybkiemu połączeniu wi-fi. Można także kadrować, dostosowywać jasność, stosować tabele tablice itp., co pozwala na prostą edycję dla dowolnej platformy mediów społecznościowych w mgnieniu oka.

SPECYFIKACJA:

Typ

  • Typ: Bezlusterkowy aparat cyfrowy
  • Mocowanie obiektywu: Mocowanie Mikro Cztery Trzecie

Przetwornik obrazu

  • Typ: Matryca BSI CMOS (17,3 x 13,0 mm)
  • Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli: Około 25,2 megapiksela / około 26,5 megapiksela
  • Powłoka antyodblaskowa: Tak
  • Proporcje / Filtr kolorów: 4:3 / Filtr kolorów podstawowych
  • System redukujący kurz: Typ z przesunięciem matrycy

Zakres

  • Ponad 13 stopni (V-Log) (wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej) Ponad 12 stopni (V-Log) (wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej)

Zdjęcia

  • Format zapisu pliku: JPEG (DCF, Exif 3.0), RAW
  • Współczynnik proporcji: 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1

Filmy

  • Format zapisu pliku: MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC, Apple ProRes, Apple ProRes RAW MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC

Nagrywanie na zewnętrzny dysk USB-SSD

  • Tak (WŁ./WYŁ.)
Image
Image

Transmisja strumieniowa

Wi-Fi

  • Protokół: RTMP / RTMPS
  • 29,97p, 6 Mb/s / 3 Mb/s (H.264)
  • 59,94Hz / [HD] 1280x720: 59,94p, 6 Mb/s (H.264) 29,97p, 4 Mb/s (H.264)
  • 25,00p, 6 Mb/s / 3 Mb/s (H.264)
  • 50,00Hz / [HD] 1280x720: 50,00p, 6 Mb/s (H.264) 25,00p, 4 Mb/s (H.264)

Tethering przez USB

  • Protokół: RTMP / RTMPS
  • 59,94Hz / [4K] 3840x2160: 29,97p, 12,5 Mb/s (H.264)
  • 59,94Hz / [FHD] 1920x1080: 59,94p, 16 Mb/s / 8 Mb/s (H.264) 29,97p, 6 Mb/s / 3 Mb/s (H.264)
  • 59,94Hz / [HD] 1280x720: 59,94p, 6 Mb/s (H.264) 29,97p, 4 Mb/s (H.264)
  • 50,00Hz / [4K] 3840x2160: 25,00, 12,5 Mb/s (H.264)
  • 50,00Hz / [FHD] 1920x1080: 50,00p, 16 Mb/s / 8 Mb/s (H.264) 25,00p, 6 Mb/s / 3 Mb/s (H.264)
  • 50,00Hz / [HD] 1280x720: 50,00p, 6 Mb/s (H.264) 25,00p, 4 Mb/s (H.264)

Kablowe połączenie LAN

  • Protokół: RTP/RTSP
  • 59,94Hz / [4K] 3840x2160: 59,94p, 50 Mb/s / 25 Mb/s (H.265)* 59,94p, 50 Mb/s / 25 Mb/s (H.264)* 29,97p, 25 Mb/s / 12,5 Mb/s (H.265) 29,97p, 25 Mb/s / 12,5 Mb/s (H.264) * Gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako PIXEL/PIXEL.
  • 59,94Hz / [FHD] 1920x1080: 59,94p, 20 Mb/s / 16 Mb/s (H.265) 59,94p, 16 Mb/s / 8 Mb/s (H.264) 29,97p, 12 Mb/s / 6 Mb/s (H.265) 29,97p, 6 Mb/s / 3 Mb/s (H.264)
  • 59,94Hz / [HD] 1280x720: 59,94p, 6 Mb/s (H.264) 29,97p, 4 Mb/s (H.264)
  • 50,00Hz / [4K] 3840x2160: 50,00p, 50 Mb/s / 25 Mb/s (H.265)* 50,00p, 50 Mb/s / 25 Mb/s (H.264)* 25,00p, 25 Mb/s / 12,5 Mb/s (H.265) 25,00p, 25 Mb/s / 12,5 Mb/s (H.264) * Gdy obszar obrazu wideo jest ustawiony jako PIXEL/PIXEL.
  • 50,00Hz / [FHD] 1920x1080: 50,00p, 20 Mb/s / 16 Mb/s (H.265) 50,00p, 16 Mb/s / 8 Mb/s (H.264) 25,00p, 12 Mb/s / 6 Mb/s (H.265) 25,00p, 6 Mb/s / 3 Mb/s (H.264)
  • 50,00Hz / [HD] 1280x720: 50,00p, 6 Mb/s (H.264) 25,00p, 4 Mb/s (H.264)

Wizjer

  • Typ: Wizjer OLED Live View Finder
  • Pikseli: Około 3,68 mln punktów
  • Pole widzenia / Powiększenie: Około 100% / około 1,6x / 0,8x (odpowiednik dla aparatu 35 mm) z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1 gdy proporcje są ustawione na 4:3
  • Dystans widzenia / Regulacja dioptrii: Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 – +2,0 (dpt)
  • Czujnik oczu: Tak
  • Prędkość wyświetlacza: 120 kl./s / 60 kl./s

Wyświetlacz tylny

  • Typ: Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym
  • Rozmiar monitora: O swobodnie ustawianym kącie 3,0 cala (7,6 cm), proporcje 3:2
  • Pikseli: Około 1,84 mln punktów
  • Pole widzenia: Około 100%

Ostrość (⁴)

  • Typ: System autofokusa z wykrywaniem fazy / system autofokusa z detekcją kontrastu
  • Technologia DFD: Tak
  • Tryb ustawiania ostrości: AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF
  • Tryb AF: Śledzenie / Pełny obszar AF / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint * Automatyczne wykrywanie można włączyć, aby przełączać między trybami Człowiek / Zwierzę / Samochód / Motocykl / Pociąg / Samolot. Za wyjątkiem włączonej opcji Pinpoint.
  • Zakres wykrywania AF: EV -4 - 18 (F2,0, równoważne z ISO100, AFS)
  • Niestandardowe ustawienie AF: Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu
  • Lampka wspomagania AF: Tak
  • Blokada AF: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF
  • Sterowanie pierścieniem ostrości: Nieliniowe/Liniowe* (90°/120°/150°/180°/210°/240°/270°/300°/330°/360°/720°/1080°/Maksimum) * Po zamocowaniu zgodnego obiektywu.
  • Inne: AF-ON, AF-ON: do bliży, AF-ON: Do dali, Focus Limiter, Focus Peaking, 1-obszarowa szybkość przesuwania AF, mikroregulacja AF, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), priorytet ostrości/migawki, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, przytrzymanie blokady AF/AE, AF+MF, MF Assist, MF Guide, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, zakres punktów AF, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, szybki AF, AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ramka ostrości w pętli, powiększone wyświetlanie na żywo (film), migawka dotykowa, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, odzyskiwanie ostrości obiektywu
Image
Image

Kontrola ekspozycji

  • System pomiaru światła: 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania
  • Tryb pomiaru światła: Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony
  • Zakres pomiaru: EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100)
  • Pokrętło trybu: Program AE (P) / Priorytet przysłony AE (A) / Priorytet migawki AE (S) / Ekspozycja manualna (M) / Creative Video (P/A/S/M)* / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny * Dostępne są te same operacje ekspozycji, co w trybie P/A/S/M.
  • Kompensacja ekspozycji: 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów)

Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa)

  • Zdjęcia: [Normalny] Auto / 50 (rozszerzone ISO) / 100–25600[V-Log] Auto / 125 (rozszerzone ISO) / 500–12800 *Możliwość przełączania między krokiem 1/3 lub 1 EV.
  • Filmy: [Normalny] Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej (bazowe ISO 100): Auto / 50 (rozszerzone ISO) / 100–12800 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej (bazowe ISO 100): Auto / 50 (rozszerzone ISO) / 100–3200 / 4000–12800 (rozszerzone ISO)[V-Log] Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej (bazowe ISO 500): Auto / 125–400 (rozszerzone ISO) / 500–12800 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej (bazowe ISO 250): Auto / 125–200 (rozszerzone ISO) / 250–3200 / 4000–12800 (rozszerzone ISO) [Hybrid Log Gamma] Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej (bazowe ISO 250): Auto / 250–12800 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej (bazowe ISO 250): Auto / 250–3200 / 4000–12800 (rozszerzone ISO) * Możliwość przełączania między krokiem 1/3 lub 1 EV.

ISO Auto

  • Zdjęcia: [Normalny] Minimalnie: 100–12800 Maksymalnie: Auto / 200–25600[V-Log] Minimalnie: 500–6400 Maksymalnie: Auto / 800–12800
  • Filmy: [Normalny] Minimalnie: Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej: 100–6400 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej: 100–1600 Maksymalnie: Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej: Auto / 200–12800 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej: Auto / 200-3200 / 6400 (rozszerzone ISO)[V-log] Minimum: Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej: 500–6400 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej: 250–1600 Maksymalnie: Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej: Auto / 800–12800 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej: Auto / 400-3200 / 6400 (rozszerzona czułość ISO)
  • Funkcja skanowania synchronizacji: Fotografowanie i filmowanie
  • Blokada AE: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE

System stabilizacji obrazu

  • B.I.S. (5 osi / 7,5 punktu*) * Na podstawie normy CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=60 mm (odpowiednik dla aparatu 35 mm: f=120 mm) dla obiektywu H-ES12060].Dual I.S. 2 osie (7,5 punktu*) ** Na podstawie normy CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=140 mm (odpowiednik dla aparatu 35 mm: f=280 mm) dla obiektywu H-FSA14140].

Balans bieli

  • Balans bieli: AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
  • Regulacja balansu bieli: zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone
  • Ustawienie temperatury barwowej: 2500–10000 K w 100 K

Migawka

  • Typ: Migawka szczelinowa
  • Czas otwarcia migawki: Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8000 – 60 Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2000 – 60 Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/32000–60 Filmy: 1/25000 – 1/25 Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/25000 – 1/8
  • Samowyzwalacz: 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s / czas niestandardowy
  • Pilot zdalnego sterowania: Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
  • Tryb cichy / Tryb migawki: Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR)

Bracketing

  • Zakres AE: 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne
  • Bracketing przysłony: 3, 5 lub wszystkie pozycje
  • Bracketing ostrości: Tak
  • Zakres balansu bieli: Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów

Wykonywanie zdjęć seryjnych

Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych

  • Przysłona mechaniczna: H: 14 kl./s (AFS/MF), 10 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) M: 6 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View)
  • Elektroniczna kurtyna przednia: H: 14 kl./s (AFS/MF), 9 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) M: 6 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View)
  • Przysłona elektroniczna: SH75: 75 kl./s (AFS/MF) SH60: 60 kl./s (AFS/AFC/MF) SH20: 20 kl./s (AFS/AFC/MF) SH75 PRE: 75 kl./s (AFS/MF) SH60 PRE: 60 kl./s (AFS/AFC/MF) SH20 PRE: 20 kl./s (AFS/AFC/MF) H: 14 kl./s (AFS/MF), 9 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) M: 6 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View)
  • Liczba nagrywanych obrazów: H/M/L* RAW+JPEG: Ponad 170 zdjęć**, ponad 165 zdjęć*** RAW: Ponad 215 zdjęć**, ponad 200 zdjęć*** JPEG: Ponad 260 zdjęć**, Ponad 250 zdjęć***SH RAW / RAW + JPEG: 190 zdjęć JPEG: 190 zdjęć*** * Do momentu spadku szybkości zdjęć seryjnych. Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic. ** Gdy używana jest karta CFexpress typu B *** Gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II UHS Speed Class 3 (U3)”.
Image
Image

Lampa błyskowa

  • Rodzaj lampy błyskowej: Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)
  • Tryb lampy błyskowej: Auto* / Auto/Redukcja czerwonych oczu* / Wł. wymuszenie / Wł. wymuszenie/Redukcja czerwonych oczu / Powolna synchronizacja / Powolna synchronizacja/Redukcja czerwonych oczu / Wył. wymuszenie * Tylko w trybie iA.
  • Synchronizacja lampy błyskowej: Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę
  • Regulacja mocy lampy błyskowej: 1/3 EV z krokiem ±3 EV
  • Prędkość synchronizacji: Poniżej 1/250 sekundy
  • Sterowanie bezprzewodowe: Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan.
  • Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej: Tak

Przybliżenie kadrowania

  • Fotografowanie i filmowanie

Ustawienia koloru

Style zdjęć

  • Style zdjęć: Standardowy / Żywy / Naturalny / L. Classic Neo / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / L. Monochrome S / LEICA Monochrome / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log / REAL TIME LUT / Hybrid Log Gamma / Mój styl zdjęć 1–4 (5–10)* * Ustaw na WŁ. w pozycji Pokaż/ukryj styl zdjęć, aby wybrać.
  • Regulacja obrazu: Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Szum kolorów / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB / LUT *Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć.
  • Filtr: Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Cross Process (Filtr filmowy) / Bleach Bypass
  • Biblioteka LUT Library: Obsługiwane typy plików: .vlt, .cube Vlog_709 / ustaw 1–39 (ustaw 1–3: Przykładowa tabela LUT * Tabela LUT w czasie rzeczywistym w Styl zdjęcia, Zastosuj tabelę LUT w Przycisku Fn, Zastosuj tabelę LUT w Przetwarzaniu RAW, tabela LUT w widoku View Assist w połączonym widoku Log View Assist, tabelę LUT można zastosować z poziomu tych ustawień.

Funkcja nagrywania filmów

  • Fotografia poklatkowa: Tak
  • Animacja poklatkowa: Tak
  • Tryb SS/wzmocnienia: Migawka/ISO / Kąt/ISO / Migawka/dB
  • Poziom luminancji: 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255 10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023
  • Poziom funkcji Master Pedestal: 31 stopni
  • Paski koloru / Sygnał testowy: Tak (SMPTE / EBU / ARIB) / Tak
  • Podgląd LUT
  • Wyświetlacz / HDMI: Podgląd HLG: Wyświetlacz (TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) / HDMI (AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.)
  • Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze: 2,0x / 1,8x / 1,5x / 1,33x / 1,30x / WYŁ
  • Monitor przebiegu / zakres wektora: Możliwość wyboru
  • Funkcja Knee Control: Tak (w trybie Like709)
  • Pozostałe funkcje: Czerwony wskaźnik kadru nagrywania, niebieski wskaźnik kadru transmisji strumieniowej

Informacje o pozycji poziomej

  • Zdjęcie / film (WŁ. / WYŁ.)

Wskaźnik wypoziomowania

  • Tak

Przycisk funkcyjny

Nagrywanie

  • Komp. ekspozycji / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Zastosuj LUT / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Blokada AWB / Tryb ekspozycji / Skanowanie synchronizacji (wideo) / Tryb AF / Ustawienie wykrywania AF / Wykrywanie obiektu / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Limiter / Ustawienie zakresu Focus Limiter / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / Szybkość przesuwania ramki ostrości / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / AF-ON: do bliży / AF-ON: do dali / Zakres punktów AF/ Ustawianie strefy ostrości / Powiększone wyświetlanie na żywo (film) / Tryb lampy błyskowej / Regulacja lampy błyskowej. / Konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / Ustawienie trybu napędu / Bracketing / Tryb cichy / Stabilizacja obrazu / Typ migawki / Przybliżenie kadrowania (zdjęcie) / Tryb Live View Composite / Format zapisu pliku / Jakość zapisu filmów / Jakość zapisu filmów (moja lista) / Zmienna liczba klatek / Wyświetlanie kodu czasowego / Informacje o dźwięku / Wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / Wyciszanie źródła dźwięku / Regulacja poziomu nagrywania dźwięku / Jakość nagrywania dźwięku / Ograniczenie poziomu nagrywania dźwięku / 4-kanałowe nagrywanie audio / Ustawienie adaptera mikrofonu XLR / Kanał monitorowania dźwięku / Stabilizacja obrazu / Elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (Wideo) / Obszar obrazu wideo / Przybliżenie kadrowania / Przejście ostrości / Kadrowanie na żywo / Ustawienia kadrowania na żywo / Q.MENU / Przełącznik nagrywania/odtwarzania / Nagrywanie wideo / Nagrywanie wideo (tryb Creative Video) / Przełącznik wizjer LVF/wyświetlacz / Przełącznik obsługi pokrętłem / Podgląd / Podgląd przysłony / Stały podgląd / Wskaźnik poziomu / Histogram / Punktowy pomiar luminancji / Znacznik klatki wideo / Linie siatki zdjęcia / Poprawa jakości podglądu na żywo / Monochromatyczny podgląd na żywo / Tryb nocny / Ustawienia wyświetlacza/wizjera podglądu na żywo / Wyświetlanie z priorytetem wideo / Wzór zebry / LUT View Assist (wyświetlacz) / LUT View Assist (HDMI) / Wybór tabeli LUT / HLG View Assist (wyświetlacz) / HLG View Assist (HDMI) / Sheer Overlay / Zakres stanu I.S. / Zakres wektor/WFM / Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / Paski koloru / Sterowanie pierścieniem ostrości / Mikroregulacja AF / Sterowanie powiększeniem / Powiększenie krokowe / Szybkość powiększania / Informacje o obiektywie / Docelowe gniazdo karty / Strumieniowanie / TABELA LUT W CZASIE RZECZYWISTYM / Wi-Fi / Tryb wentylatora / Zapis do trybu niestandardowego / Brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / Przywracanie ustawień domyślnych

Odtwarzanie

  • Powiększenie z punktu AF / Funkcja LUT View Assist (wyświetlacz) / Funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / Obróbka RAW / Usuwanie pojedynczych elementów / Ochrona / Ocena 1, 2, 3, 4, 5 / Kopiowanie / Przełącznik nagrywania/odtwarzania / Przełącznik wizjer LVF/wyświetlacz / Nagrywanie wideo / Nagrywanie wideo (tryb Creative Video) / Tryb nocny / Zmiana gniazda karty / Kanał monitorowania dźwięku (odtwarzanie) / Wi-Fi / Tryb wentylatora / Wysyłanie obrazu (smartfon) / Funkcja LUT View Assist (HDMI) / Funkcja HLG View Assist (HDMI) / Brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / Przywracanie ustawień domyślnych
Image
Image

Interfejs

  • USB: USB typu C® (USB 10 Gb/s)

HDMI (⁵)

  • HDMI: HDMI typu A Audio: WŁ. / WYŁ., MP4 2 kanały, MOV: 2 kanały (gdy [4-kanałowe wejście mikrofonu] jest wyłączone), 4 kanały (gdy [4-kanałowe wejście mikrofonu] jest włączone.)
  • Przekazywanie sygnału do monitora:4:2:2 10 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:2 10bit] lub [4:2:0 10bit]). 4:2:2 8 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:0 8bit]). 4K /120p / 4K / 100p Konwersja w dół: Auto / C4K/4K / 1080p / 1080i / WYŁ.
  • Odtwarzanie: 59,94Hz: 8K/30p* / C4K/120p / C4K/60p / C4K/30p / 4K/120p / 4K/60p / 4K/30p / 1080/120p / 1080p / 1080i / 720p** / 480p** 50,00Hz: 8K/25p* / C4K/100p / C4K/50p / C4K/25p / 4K/100p / 4K/50p / 4K/25p / 1080/100p / 1080p / 1080i / 720p** / 576p** 24,00Hz: 8K/24p* / C4K/120p / C4K/24p / 4K/120p / 4K/24p / 1080/120p / 1080p *Tylko podczas wyświetlania zdjęć. ** Tylko podczas odtwarzania.
  • Wejście zdalnego sterowania: φ2,5 mm

Audio

  • Wbudowany mikrofon: Stereo Redukcja szumu wiatru: WYŁ. / Standardowa / Wysoka
  • Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio: φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE Redukcja wiatru: Wyłączona / Niska / Standardowa / Wysoka * Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm. Specjalny mikrofon: Stereofoniczny / Kierunkowy * Po podłączeniu DMW-MS2 (sprzedawanego oddzielnie).
  • Mikrofon XLR: Tak, z DMW-XLR2 (sprzedawany oddzielnie)
  • 4-kanałowe wejście mikrofonu: Tak, z DMW-XLR2 (sprzedawany oddzielnie)
  • Głośnik: Monofoniczny
  • Wyjście słuchawek: φ3,5 mm
  • Gniazdo karty: Gniazdo 1: Karta pamięci CFexpress (CFexpress Type B) Gniazdo 2: Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC* * Zgodne ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.

Gniazdo wejściawyjścia kodu czasowego

  • Gniazdo wejścia/wyjścia kodu czasowego: Tak, z kablem konwertera BNC (dołączony)
  • Zliczanie: Rec Run / Free Run
  • Tryb kodu czasowego: Tryb Drop Frame / Non-Drop Frame (przy wybranej częstotliwości systemu [59,94 Hz]).
  • Wyjście kodu czasowego HDMI: Wł. / wył.
  • Zew. ustawienie kodu czasowego: Synchronizacja kodu czasowego / odniesienie sygnału wyj. kodu czasowego

Wentylator

  • Auto1 / Auto2 / Normalny / Wolny / Wyłączony* * Opcję Wyłączony można ustawić w trybie iA/P/A/S/M.

Lampa

  • Dioda zapisu (przednia/tylna) / dioda dostępu do karty / wskaźnik naładowania baterii / dioda ładowania / dioda połączenia z siecią

Technologia bezprzewodowa

  • Wi-Fi: Pasma 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE802.11b/g/n) Pasma 5 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11a/n/ac) Zabezpieczenia: WPA/WPA2/WPA3
  • Bluetooth: Bluetooth® 5.0 (Bluetooth Low Energy (BLE))

Ochrona przed kurzem i zachlapaniami

  • Tak * Odporność na pył i zachlapanie nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą.

Moc

  • Baterie: Akumulator litowo-jonowy (7,2 V, 2200 mAh, 16 Wh) (w zestawie) Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB, USB Power Delivery

Czas działania baterii (standard CIPA)

  • W przypadku użycia karty pamięci CFexpress: Około 330 zdjęć, 750 zdjęć (wizjer LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem H-ES12060 / akumulatorem DMW-BLK22 Około 350 zdjęć, 800 zdjęć (wizjer LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem H-FS12060 / akumulatorem DMW-BLK22 * W przypadku użycia karty pamięci Nextorage CFexpress typu B. W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę.
  • W przypadku użycia karty pamięci SD: Około 360 zdjęć, 850 zdjęć (wizjer LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem H-ES12060 / akumulatorem DMW-BLK22 Około 380 zdjęć, 900 zdjęć (wizjer LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem H-FS12060 / akumulatorem DMW-BLK22 * W przypadku użycia karty pamięci Nextorage SDXC. W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę.
  • W przypadku używania zewnętrznego dysku USB-SSD: Około 280 zdjęć z obiektywem H-ES12060 / akumulatorem DMW-BLK22 Około 290 zdjęć z obiektywem H-FS12060 / akumulatorem DMW-BLK22 * W przypadku użycia zewnętrznego dysku SSD marki Samsung (T9_2TB). W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA.

Czas ciągłego nagrywania (filmy) (¹)

  • W przypadku użycia karty pamięci CFexpress: MP4 [4K/60p]: Około 90 min z H-ES12060 / H-FS12060 MP4 [FHD/60p]: ok. 100 min z H-ES12060 / H-FS12060
  • W przypadku użycia karty pamięci SD: MP4 [4K/60p]: Około 90 min z H-ES12060 / H-FS12060 MP4 [FHD/60p]: ok. 100 min z H-ES12060 / H-FS12060
  • W przypadku używania zewnętrznego dysku USB-SSD: MP4 [4K/60p]: Około 80 min z H-ES12060 / H-FS12060 MP4 [FHD/60p]: ok. 90 min z H-ES12060 / H-FS12060

Rzeczywisty czas nagrywania (filmy) (¹)

  • W przypadku użycia karty pamięci CFexpress: MP4 [4K/60p]: Około 45 min z H-ES12060 / H-FS12060 MP4 [FHD/60p]: ok. 50 min z H-ES12060 / H-FS12060
  • W przypadku użycia karty pamięci SD: MP4 [4K/60p]: Około 45 min z H-ES12060 / H-FS12060 MP4 [FHD/60p]: ok. 50 min z H-ES12060 / H-FS12060
  • W przypadku używania zewnętrznego dysku USB-SSD: MP4 [4K/60p]: Około 40 min z H-ES12060 / H-FS12060 MP4 [FHD/60p]: ok. 45 min z H-ES12060 / H-FS12060
Image
Image

Wymiary i ciężar

  • Wymiary (szer. x wys. x gł.): Około 138,4 x 100,3 x 99,6 mm (sam korpus, bez elementów wystających) Około 138,4 x 100,3 x 142,0 mm (z obiektywem H-FS12060, bez elementów wystających) Około 138,4 x 100,3 x 157,0 mm (z obiektywem H-ES12060, bez elementów wystających)
  • Masa: Około 805 g (korpus, osłona gorącej stopki, akumulator, karta pamięci SD x 1) (bez pokrywki obiektywu korpusu) Około 721 g (korpus, osłona gorącej stopki) (bez pokrywki obiektywu korpusu)

Środowisko pracy

  • Temperatura pracy: Od -10℃ do 40℃
  • Wilgotność przy eksploatacji: Wilgotność względna od 10% do 80%

Akcesoria standardowe

Oprogramowanie

  • Nagrywanie: LUMIX Lab / LUMIX Sync ・ To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu smartfona. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie. Umożliwia zmianę różnych ustawień aparatu, wykonywanie zdalnego nagrywania i zapisywanie zdalnie wykonanych zdjęć na komputerze. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie.
  • Odtwarzanie / edycja: Oprogramowanie do przetwarzania plików RAW na komputerze nie jest dostarczane w zestawie z aparatem. Potrzebne do tego oprogramowanie SILKYPIX Developer Studio można pobrać z witryny firmy Adawaa za pomocą komputera podłączonego do Internetu.
  • Akcesoria standardowe: Zestaw DC-GH7 Akumulator, ładowarka, kabel konwertera BNC, pasek na ramię, pokrywka korpusu, muszla oczna, osłona gorącej stopki, osłona gniazda lampy błyskowejZestaw DC-GH7L / Zestaw DC-GH7M Akumulator, ładowarka, kabel konwertera BNC, pasek na ramię, pokrywka korpusu, muszla oczna, osłona gorącej stopki, pokrywka gniazda lampy błyskowej, pokrywka obiektywu, osłona obiektywu, tylna pokrywka obiektywu ・Instrukcję obsługi zaawansowanych funkcji można pobrać na stronie pomocy technicznej Panasonic LUMIX przy użyciu komputera, smartfona lub tabletu podłączonego do Internetu.

Uwaga

(*1) Dotyczy nagrywania filmów — Karty, które mogą być używane do nagrywania, różnią się w zależności od przepływności filmu i formatu. Filmy o przepływności 72 Mb/s lub mniejszej: Karta pamięci CFexpress, karta pamięci SD o klasie szybkości Class 10 albo klasie szybkości wideo Class 10 lub większej Filmy o przepływności 200 Mb/s lub mniejszej: Karta pamięci CFexpress, karta pamięci SD standardu UHS-I / UHS-II o klasie szybkości UHS Class 3 (U3) albo klasie szybkości Video Speed Class 30 lub większej Filmy o przepływności 400 Mb/s lub mniejszej: Karta pamięci CFexpress, karta pamięci SD o klasie szybkości Video Speed Class 60 lub większej Filmy o przepływności 600 Mb/s lub mniejszej: Karta pamięci CFexpress, karta pamięci SD o klasie szybkości Video Speed Class 90 Filmy o przepływności 800 Mb/s lub większej, zmienna liczba klatek z kompresją ALL-Intra lub Apple ProRes: Karta pamięci CFexpress - Jeśli ciągły czas nagrania przekroczy następujące wartości, zostanie utworzony nowy plik w celu kontynuowania nagrywania. Filmy o przepływności mniejszej niż 72 Mb/s: 30 minut Filmy o przepływności 72 Mb/s lub większej: 3 godziny 4 minuty — Jeśli rozmiar pliku przekroczy następujące wartości, zostanie utworzony nowy plik w celu kontynuowania nagrywania. [MP4] w rozdzielczości [FHD]: 4 GB [MP4] w rozdzielczości [4K]: 96 GB [MOV] o przepływności 600 Mb/s lub mniejszej: 192 GB [MOV] o przepływności 800 Mb/s: 640 GB [ProRes] w rozdzielczości [5,7K]: 640 GB — Jeśli rozdzielczość jest wyższa niż C4K, szybkość klatek przekracza 60p lub ustawiony jest format ProRes, aparat może zatrzymać nagrywanie w celu ochrony swoich podzespołów. Należy poczekać, aż aparat ostygnie. (*2) Funkcję Hybrid Log Gamma można wybrać w trybie [4:2:2 10-bitowy] lub [4:2:0 10-bitowy]. (*3) Dźwięk o wysokiej rozdzielczości jest dostępny tylko w przypadku korzystania z mikrofonu Φ3,5 mm lub adaptera DMW-XLR2 (sprzedawanego oddzielnie). (*4) Informacje o AF — Automatyczne wykrywanie nie jest dostępne w przypadku nagrywania filmów z dużą liczbą klatek na sekundę powyżej 60p. — Funkcje Śledzenie i Automatyczne wykrywanie nie są dostępne w przypadku użycia kabla HDMI lub kabla połączeniowego USB w celu nagrywania filmów z dużą liczbą klatek na sekundę powyżej 60p. (*5) Aby przesyłać filmy w rozdzielczości 4K lub wyższej, należy użyć kabla Premium High Speed HDMI (wtyczka typ A–typ A).

Rozwiń opis
Wyróżnione przez eksperta
  • Obiektyw w zestawie z obiektywem
Produkt
Producent Panasonic
EAN 5025232964765
Informacje podstawowe
Obiektyw w zestawie z obiektywem
Rozmiar matrycy Pełna klatka
Obiektyw
Mocowanie Micro 4/3
Komunikacja
Produkt nie ma jeszcze opinii.
Zastanawiasz się, czy produkt spełni Twoje oczekiwania?
Warunki gwarancji
Długość
24 miesiące
Typ gwarancji
Producenta
Informacje o gwarancji producenta
Telefony:
801 003 532
22 295 37 27
Opis:
Kontakt: Kontakt telefoniczny Infolinia Panasonic Polska Godziny pracy poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00 Numer kontaktowy: 801 003 532 22 295 37 27 Jeżeli masa wadliwego Produktu przekracza 10 kg, Kupujący, korzystając z uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji i na jej zasadach, może zgłosić prośbę o odebranie Produktu wskazując miejsce, w którym Produkt się znajduje. Po uzgodnieniu z Kupującym wadliwy Produkt zostanie odebrany w godzinach pracy serwisu maksymalnie w ciągu 7 dni poczynając od pierwszego dnia roboczego następującego po dniu zgłoszenia. W przypadku naprawy Produktu w miejscu użytkowania, Kupujący zobowiązany jest do zapewnienia miejsca i warunków do naprawy Produktu. http://www.panasonic.com/content/dam/Panasonic/pl/pl/static-page/e-Gwarancja%20Panasonic%20od%2025122014.pdf
Gwarancje

Raty dla biznesu

Sfinansuj wszystko w Ratach dla Firm w 7 minut!

  • Na cały asortyment sklepu wraz z usługami.
  • Umowę zatwierdzasz online, a cały proces od A do Z to tylko kilka minut.
  • Jesteś właścicielem sprzętu od chwili zakupu, a faktura jest wystawiana na Twoją firmę.
  • Wprowadzasz w koszty firmy jak przy zakupie za gotówkę.
  • Oferta dopasowana do każdego rodzaju firmy, niezależnie od formy prawnej!
Opis produktu
Specyfikacja techniczna
Opinie
(0)
Pytania i odpowiedzi
(0)
Inspiracje
(0)
Outlet
(0)

Market

Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od  , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.

Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!

Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu

Zwykły zakup
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD   DO  
KOSZT DOSTAWY DLA KOSZYKA
OD  
CZAS NA ZWROT*
Morele
30 dni
14 dni
Inni Sprzedawcy
14 dni
14 dni
DARMOWY ZWROT
Dla produktów, które można nadać za pomocą Paczkomatu lub DPD pickup point
BRAK
Specjalista Morele | 21:11
Cześć!
Lustrzanka Panasonic Panasonic Lumix GH7 + 12-60mm F/2.8-4.0 Leica DG Vario Elmarit ASPH POWER OIS możemy dostarczyć do Ciebie już jutro! Jeśli chcesz poznać dokładny czas dostawy, wprowadź kod pocztowy lub nazwę miejscowości.
Kod pocztowy możesz zmienić klikając w ikonę lokalizacji
Poznaj czas dostawy

Jeśli chcesz poznać czasy dostawy dopasowane do Twojej lokalizacji, wprowadź kod pocztowy rozwijając menu “Więcej”.

12 083,70 zł
Do koszyka