Portal Games Dodatek do gry Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów
Czy jesteś przywódcą?
Gry strategiczne pozwolą się sprawdzić w roli przywódcy, a jednocześnie w ciekawy sposób spędzić czas w gronie znajomych, rodziny czy przyjaciół. Polegają na planowaniu i podejmowaniu decyzji już na kilka rund w przód. Planszówki strategiczne są świetnym treningiem umysłu, wymuszają od gracza logicznego myślenia, przewidywania i samodzielnego podejmowania decyzji, dzięki czemu świetnie rozwijają te umiejętności. Ćwiczą koncentrację, uczą cierpliwości a jednocześnie wciągają i relaksują. Oprócz tego dostarczają wielu wrażeń, pozwalają oderwać się od rzeczywistości i odprężyć po intensywnym dniu.
Wojny z najeźdźcami stały się w Twoim kraju bardziej regularne niż posiłki poddanych i chyba wreszcie zwróciły uwagę zagranicy. Wysoko urodzeni baronowie i książęta wysyłają swoich dyplomatów, by zaoferować Ci chrześcijańską pomoc - pomoc, rzecz jasna, na kredyt. Czy okażesz się wystarczająco silny i zdeterminowany, aby ją przyjąć i wykorzystać? Może się okazać, że nie tylko zdołasz się obronić, ale i wzrosnąć w siłę i, kto wie, może kiedyś będziesz mógł myśleć o koronie?
Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów to dodatek przenoszący nas w czasy X wieku i burzliwych losów państwa Franków. Reprezentując jeden ze szlacheckich rodów i operując na mechanice zarządzania robotnikami, staramy się poprowadzić naszą frakcję do dominacji nad pozostałymi. Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów jest dużym dodatkiem, zawierającym nie tylko więcej kart mieszczan, najeźdźców czy paladynów, ale przede wszystkim aż 7 rozszerzeń do podstawowej planszy (4 do plansz graczy, 2 do planszy głównej i 1 do rozgrywki jednoosobowej), a także wcześniej nieznane karty. Dzięki temu będziemy mogli wykonywać nowe akcje, takie jak zaciąg, negocjacje czy werbunek. Przy ich wykonaniu kluczowym stanie się nowy atrybut - dyplomacja.
Paladyni zachodniego królestwa: Wiek królów wnosi do gry kilka zmian w przygotowaniu. Od teraz, dzięki nowym kartom paladynów, przy każdym wyborze paladyna będziecie podnosić nie 3, a 4 karty, z których jedną odrzucicie na stałe do pudełka. Z kolei karty dekretów, które nie znalazły się na planszy głównej, podzielicie między sobą. W ten sposób każdy z Was będzie miał do spełnienia jeden sekretny dekret, każdy też otrzyma jedno rozszerzenie do swojej planszy, dzięki czemu na końcu gry będzie mógł indywidualnie punktować.
Przed Wami otwierają się szerokie możliwości dzięki czterem nowym akcjom. Na planszy głównej znajdą się odkryte karty zaciągu, na których będziecie mogli umieszczać robotników, podobnie jak w przypadku kart królewskich łask. Tych robotników nie odzyskacie jednak na końcu rundy, ale dopiero po wykonaniu akcji zaciągu i zabraniu do siebie konkretnej karty. Z kolei akcja dyplomacji umożliwi Wam wykonanie w imieniu szlacheckich rodów jednej z dwóch innych akcji: powierzenia lub werbunku.
Wybierając powierzenie lub werbunek, otrzymacie karty dyplomacji, by w zależności od wyboru, użyć ich na dwa sposoby. Decydując się na powierzenie, karty negocjacji umożliwią Wam wykonanie innych akcji, ale bez ponoszenia ich standardowych kosztów. Z kolei wybierając werbunek, karty negocjacji będziecie kompletować w zestawy, by za każdy z nich otrzymać do 9 PZ na końcu gry.
- Maksymalna liczba graczy 4
- Minimalna liczba graczy 1
- Minimalny wiek gracza 12 lat
- Rodzaj Strategiczne
- Wersja Dodatek do gry
Opinia pochodzi z modelu: Portal Games Gra planszowa Paladyni Zachodniego Królestwa: Portal
Market
Morele MAX to gwarancja darmowej dostawy od , możliwości zwrotu zakupów nawet do 30 dni oraz bezpłatnego zwrotu do Paczkomatów 24/7 i Punktów DPD Pickup.
Aktywuj pakiet już dzisiaj i zacznij oszczędzać!
Sprawdź, co zyskasz dla tego zakupu